APLIKACJA WFS POLSKA

Aplikacja WFS Polska jest narzędziem, dzięki któremu w prosty sposób znajdziesz wszystkich klubowiczów oraz ich dane kontaktowe i branże, w jakich się poruszają. Dlatego warto zadbać w niej o swój wizerunek, zainwestować trochę czasu i opisać swoją firmę, kompetencje, zakres działalności oraz potrzeby. Im precyzyjniej określisz co robisz, czego i kogo szukasz, tym lepsze rekomendacje otrzymasz.

Aplikacja służy do szybkiego przekazywania rekomendacji, wyszukiwania potencjalnych partnerów i wzajemnej współpracy, bo “Współpraca Fundamentem Sukcesu

  

UWAGA: Aplikacja na razie dostępna jest tylko na telefony z systemem ANDROID

Użytkownicy IOS proszeni są o korzystanie z aplikacji w wersji webowej: https://app.wfspolska.pl/

Jak zainstalować aplikację?

Krok 2.

Zainstaluj aplikację

Krok 3.

Jak już aplikacja zainstaluje się na Twoim telefonie, po prostu otwórz ją

Krok 4.

Zaloguj się do aplikacji, wykorzystując adres email i hasło przesłane w mailu.

UWAGA:
Podczas logowania możesz ustawić język aplikacji na polski

Jeśli pojawią się problemy z instalacją

Jeśli pojawiają się problemy z instalacją, sprawdź najpierw poniżej nasz poradnik, a jeśli nie znalazłeś rozwiązania napisz maila na lub zadzwoń do swojego Dyrektora Klubu. Staramy się na bieżąco publikować rozwiązania.

  1. Program antywirusowy w Twoim telefonie blokuje instalację aplikacji:
    Wejdź w pliki, oznacz plik instalacyjny, jako “zaufany”, lub “zainstaluj mimo to” – różne programy generują różne komunikaty
  2. Przez przypadek pobrałeś aplikację kilkakrotnie i nie możesz jej w końcu zainstalować:
    Zobacz kroki poniżej

Komunikat: “Podczas analizowania pakietu wystąpił problem.”

Rozwiązanie: znajdź w telefonie lokalizację pobranych plików

Sprawdź, czy nie masz wielokrotnie pobranej aplikacji i usuń niepotrzebnie ściągnięte duplikaty

Następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji przedsawioną powyżej

  1. Wejdź w Menedżer plików / moje pliki / pliki pobrane i uruchom instalację z poziomu pliku
      
  2. Sprawdź zabezpieczenia przeglądarki internetowej w telefonie (one też mają zabezpieczenia i blokady)
      
  3. Sprawdź zabezpieczenia telefonu: czy pozwalają na instalację plików innych niż sklep Play Google i po ich zmianie ponownie podejmij próbę instalacji